Saturday, May 14, 2011

Sharing Is Caring

* post kali ini saya malas nak berspeaking dengan vocabulary saya yang lemah tu..
saya suda mengantok, mau masuk tido.. esok x sempat nak update, saya busy sikit kat ofis lately ni , banyak keja...huUu =(
sorry lar kepada blogwalker2 oversea di sana, x faham post saya kali ni... (wakaka..perasannye i~)

berkongsi adalah peduli (terima kasih Google translation) =D
kau x peduli?? Lu Langsi Lu Mati... tu lar yang saya ingin sampaikan sebenarnya...hehe

seperti makluman umum, ya, hari ni hari pertama tayangan filem ni di pawagam (12/4)....
filem yang dinanti2kan suda tiba..wuhu!
dengan t'gesa2nye nak balik awal dari kerja hari ni sbelum 6pm, nak pi tengok dengan my BFF ;) ..(maap bos..huhu)
u know what?
showtimes = 8PM , 9.45PM , 10PM = FULL!!!
tapi dapat la jugak tengok 9.45pm, depan pun depan lar....huhuhu x nak balik lewat malam sangat~

mase tengah beratur nak masuk wayang ni..
eh2?! bos lama saya... David Teo..haha kau buat ape kat sini? mane abg Sam..? hihi =P
sorry x tegur tadi, pandang sebelah mata jer pulak tu... (wakaka perasan lagi~)

oke, cukup2...




pada saya, filem ni lebih ke'tak best'annye daripada ke'best'an.. sorry lar ye kalau x setuju..hehe
x tau ape point sebenar cerita ni..huhu 
ape motif Along dari Thai suruh bunuh Along dari KL?
Siapa Bront Palarae dalam cerita tu? asal usul Tumulak n hero polis pun x tau...
Yana... watak awak sebagai polis x menjadi ler, x berape sesuai....huhu
macam pelik jugak, bukan main kamceng lagi polis2 dengan taiko2 kogsi gelap ni...
ker cite ni sambungan dari cite sebelumnye yang x pernah saya tengok lagi? (kot2 ler ade Kongsi 1 ker..huhu)
senang cite, penyampaian cerita x berapa bagus sangat...
ending plak... hmm.. lagi x boleh nak kata ape lar...huhuhu
nak tau? macam biasa, tengok lar sendiri n nilai sendiri macamne..hehe
ape2 pun,
filem ni tetap banyak aksi lawak n action yang hebat, especially kejar mengejar dengan keta Lancer polis (walaupun nampak beno gambar aksi tu dilajukan..huhu)
dan yang paling penting, our Mr. Popular.. Shaheizy Sam! =)
lakonan dia memang superb, sangat m'jiwai watak..
terima kasih kepada beliau kerana telah melariskan filem ni...huhu
so David Teo, naikkan lagi gaji dia ok! hahaha

otw balik...
Alhamdulillah, Allah masih panjangkan lagi umur kami... =)
sipi lagi bas awam yang memecut laju mengenai kami dari belah kanan...
kami ni dah lar naik moto jer, bas tu pulak kan besar!
angin kau kuat kot! nasib baik dapat balance...
driver bas sakit perut ker dok bawa bas tu laju2 malam2 buta ni?!!
(saya hampir menangis kat belakang awak~ huhu)
so, kepada anda yang selalu memandu/membonceng di malam hari, berhati-hati n drive kenderaan elok2 k... =)


No comments:

Post a Comment