Sunday, October 9, 2011

Showing Off Myself : Part 2

entri ni sangat sangat sangat out-to-date!
seperti yang diketahui, saya sudah pun tamat practical saya Jun lalu..
sekarang ni sambung belajar, 
di tempat yang sama : UniKL MIIT
course yang sama tapi upgrade sikit...hehe
Bachelor of Multimedia Technology (Hons) in Interactive Multimedia Design
shortformnye BIMD =)
hampir 4 bulan dah sejak mula kelas..haha
masuk2 belajar, banyak sangat assignment & project kena buat..
tak berhenti2 sampai la ni..huuuu ='(
i'm a busy woman now..huehuehue
doakan yang terbaik untuk saya ye! =D

last last...
esok saya konvo! kat PICC, Putrajaya...
meh la, jemput datang bagi sokongan pada saya...haha =P

tu je, saja nak show off =P
ok bai!
nak tido, sok kena bangun awal awal awal pagi...hehe


p/s : terima kasih kepada yang wish saya.. luv u very strong la! =D

No comments:

Post a Comment